Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Jasiu86

Silosy BIN

Witam wszystkich!

Wraz z kolegą chcemy zrobić silos zbożowy BIN 100, a w późniejszym terminie całą baterię silosów.

Mamy już praktycznie wszystkie materiały - tylko zostało parę spornych kwestii.

Chcemy w miarę dokładnie odzwierciedlić nasze silosy - wycięliśmy już elementy z których będzie się składał zbiornik FOT1 i nie wiemy czy robić na nich atrapę nitów i śrub na łączeniach tak jak w oryginale FOT2?

Pomóżcie, może coś podpowiecie, doradzicie?

Pozdrawiam wszystkich.

post-20-0-59578500-1405015556_thumb.jpg

post-20-0-92428000-1405015575_thumb.jpg

mateuszkien lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

roboty sporo (ok. 10-15min na jeden element - a na jeden zbiornik trzeba ich 50) , po malowaniu efekt może być minimalny, a poza tym jak ogląda się oryginalne Bin-y to fotka musi być naprawdę blisko robione żeby były one widoczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak zapytam- chcecie dokumentacje techniczną do BIN-ów? W instrukcji od BIN-a 60R jest trochę rysunków, mogę podesłać. ;)

 

PS- Nitów to tam nie ma żadnych, są całe wiadra śrub. :P Można albo kupić gotowe, laserowo wycinane albo wycinać łeb po łbie z tektury 1 mm albo hipsu o tej grubości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do śrub to 1mm to zde4cydowanie za grube, są to śruby 8mm czyli na klucz 13 więc moim zdaniem łepek od szpilki w zupełności by starczył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na jeden krąg w silosie 100t wchodzi 6 blach o wymiarach 1mx2,9m bodajże łączone z następnym kręgiem za pomocą wzmocnienia i wszyściutko jest skręcane. jak chcesz jakieś foto pomocnicze to służe pomoca pisz na pw posiadam 2 silosy 100t na podwórzu

co do śrub to 1mm to zde4cydowanie za grube, są to śruby 8mm czyli na klucz 13 więc moim zdaniem łepek od szpilki w zupełności by starczył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze metoda ale do robienia nitów którą próbowałem i jest dość spoko bierzemy igłę lekarską o średnicy jakiej chcemy nity i tekturę też w zależności od wypukłości nitów 1mm-2mm oto link do zrobienia wybijaków do nitów http://www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=10006&postdays=0&postorder=asc&start=12 albo tu ulepszone trochę http://www.papermodels.pl/index.php?topic=12914.msg149454#msg149454

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0

Informacje dodatkowe