Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Rafał3050

Makieta&sprzęty by Rafał3050

Recommended Posts

Witam. W tym temacie będę wrzucał zdjęcia (linki do zdjęć) z moich zmagań (czyt. prac) nad makietą gospodarstwa i budowy maszyn rolniczych, oczywiście w skali 1:32.

Tutaj budowa garażu, zacząłem go 11 grudnia a do tej pory jest nie wiele zrobione, przez brak czasu a jak go mam to wolę go spędzić inaczej. Tak to wygląda na chwilę obecną: http://pokazywarka.pl/gp8d7d/ nie wygląda to fajnie ale to jest początek myślę że do 2-3 tygodni go skończę.

Tutaj wczorajszy wytwór, który będzie dalej modyfikowany i remontowany bo z efektu końcowego nie jestem zadowolony. Oto on http://pokazywarka.pl/g9fn74/ . Liczę na uwagi i porady bo się za bardzo nie znam na tworzeniu, model. itp bo zajmuję się tym od ponad roku a przy moim wolnym czasie to jest mało.

Gość JAREK_JOHN DEERE 8r   
Gość JAREK_JOHN DEERE 8r

jak patrze na ten pług  to  normalnie  :wub:     super kolego super !!

Gość JAREK_JOHN DEERE 8r   
Gość JAREK_JOHN DEERE 8r

Hahah Jarek spokojnie , doczekasz się swojego :P

no jak zobaczyłem  płużek  tego  ziomka  no   szacun po prostu zakochałem się    

możesz kupić takie coś jeszcze chyba w mojehobby.pl to są akurat patyczki do liczenia które znalazłem w domu ale też mam te drugie. Znalazłem takie siłowniki na strychu w lego  

14414934.jpg?1424602689

Parę dni temu zrobiłem sobie trochę obciążników do JD, 6 sztuk ale jak nie patrząc to 12 bo są klejone po 2 ;), jeszcze przynajmniej z 4 sztuki muszę dorobić i pomalować.

14789711.jpg?1427629252

Poszukuje wymiarów skrzyni ładunkowej rozsiewacza rcw, chodzi mi o szerokość, długość, wysokość ale jak by ktoś miał więcej wymiarów to będę wdzięczny :)http://olx.pl/oferta/kosz-zasypowy-skrzynia-ladunkowa-rozsiewacz-wapna-rcw-3-piast-transpor-CID757-ID9rIgh.html#1eeb16c8c9

No właśnie kto mówił że mają być oryginały :D.