Rafał3050 Posted January 4, 2015 Report Share Posted January 4, 2015 Witam. W tym temacie będę wrzucał zdjęcia (linki do zdjęć) z moich zmagań (czyt. prac) nad makietą gospodarstwa i budowy maszyn rolniczych, oczywiście w skali 1:32. Tutaj budowa garażu, zacząłem go 11 grudnia a do tej pory jest nie wiele zrobione, przez brak czasu a jak go mam to wolę go spędzić inaczej. Tak to wygląda na chwilę obecną: http://pokazywarka.pl/gp8d7d/ nie wygląda to fajnie ale to jest początek myślę że do 2-3 tygodni go skończę. Tutaj wczorajszy wytwór, który będzie dalej modyfikowany i remontowany bo z efektu końcowego nie jestem zadowolony. Oto on http://pokazywarka.pl/g9fn74/ . Liczę na uwagi i porady bo się za bardzo nie znam na tworzeniu, model. itp bo zajmuję się tym od ponad roku a przy moim wolnym czasie to jest mało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JAREK_JOHN DEERE 8r Posted January 4, 2015 Report Share Posted January 4, 2015 jak patrze na ten pług to normalnie super kolego super !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartosZetor Posted January 4, 2015 Report Share Posted January 4, 2015 Hahah Jarek spokojnie , doczekasz się swojego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JAREK_JOHN DEERE 8r Posted January 5, 2015 Report Share Posted January 5, 2015 Hahah Jarek spokojnie , doczekasz się swojego no jak zobaczyłem płużek tego ziomka no szacun po prostu zakochałem się Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał3050 Posted February 4, 2015 Author Report Share Posted February 4, 2015 Coś takiego się szykuje http://pokazywarka.pl/0fpigh/ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasiu86 Posted February 4, 2015 Report Share Posted February 4, 2015 za matą w tle leżą takie plastikowe elementy (jakby zęby od kultywatora) - z czego to jest?? Link to comment Share on other sites More sharing options...